Termeni și condiții
Articol 1. Părţile
FURNIZOR se consideră ”VEVEN SOFTWARE” SRL, IDNO 1024606005530 cu sediul în mun. Chişinău, sec. Ciocana, str. Zadnipru Petru, 5, ap.(of.) 107 și este reprezentat de către REVENCO Daniel în calitate de administrator acționând în baza statutului şi beneficiarul contului Wesell CRM cu drept de proprietar.
BENEFICIAR, pe de altă parte denumite în continuare fiecare în parte „Partea” şi în mod colectiv „Părţile” au convenit încheierea prezentului contract de furnizare pachet software WESELL CRM, în următoarele condiţii:
Articol 2. Termeni şi definiţii
2.1 În prezentul contract următorii termeni vor fi definiţi şi interpretaţi astfel:
a) contract - prezentul contract şi toate anexele sale;
b) furnizor şi beneficiar - părţile contractante, aşa cum sunt acestea numite în prezentul contract;
c) preţul contractului - preţul plătibil beneficiarului de către furnizor, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract, pentru produsele efectiv acceptate ca fiind corespunzătoare de către Beneficiar;
d) furnizare pachet software WESELL CRM – totalitatea produselor pe care furnizorul trebuie să le livreze şi care fac obiectul prezentului contract;
e) forţa majoră - orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil, care nu putea fi prevăzut la momentul încheierii contractului şi care face imposibilă executarea şi, respectiv, îndeplinirea contractului; sunt considerate asemenea evenimente: războaie, revoluţii, incendii, inundaţii sau orice alte catastrofe naturale, restricţii apărute ca urmare a unei carantine, embargou, enumerarea nefiind exhaustivă, ci enunţiativă. Nu este considerat forţă majoră un eveniment asemenea celor de mai sus care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligaţiilor uneia din părţi;
f) zi - zi calendaristică; an - 365 de zile
g) act adiţional - document prin care se pot modifica termenii şi condiţiile contractului de furnizare de produse;
h) grafic – planificarea perioadei de livrare a produselor;
i) conflict de interese - înseamnă orice eveniment influenţând capacitatea beneficiarului de a exprima o opinie profesională obiectivă şi imparţială, sau care îl împiedică pe acesta, în orice moment, să acorde prioritate intereselor furnizorului, orice motiv în legătură cu posibile contracte în viitor sau în conflict cu alte angajamente, trecute sau prezente, ale beneficiarului. Aceste restricţii sunt de asemenea aplicabile oricăror sub-contractanţi, salariaţi şi experţi acţionând sub autoritatea şi controlul beneficiarului;
k) daune-interese – compensări sau despăgubiri băneşti pe care o parte le poate cere celeilalte părţi, pentru repararea prejudiciilor cauzate prin neexecutarea ori executarea defectuoasă sau cu întârziere a obligaţiilor contractuale;
l) penalitate – despăgubire bănească sau în orice altă valoare patrimonială cuantificată, pe care partea în culpă urmează să o platească celeilalte părţi, conform legii sau contractului, în caz de neexecutare sau executare necorespunzatoare a clauzelor contractuale;
Articol 3. Interpretare
3.1. În prezentul contract, cu excepţia unei prevederi contrare, cuvintele la forma singular vor include forma de plural şi vice versa, acolo unde acest lucru este permis de context.
3.2. Termenul “zi”sau “zile” sau orice referire la zile reprezintă zile calendaristice dacă nu se specifică în mod diferit.
3.3. Cuvintele referitoare la persoane sau părţi vor include furnizorul şi beneficiarul aşa cum sunt nominalizate în contract, persoanele nominalizate de acestea, societăţile şi companiile, precum şi orice organizaţie având personalitate juridică care execută activităţi în legătură cu contractul.
3.4. Clauzele şi expresiile vor fi interpretate prin raportare la întregul contract.
Articol 4. Obiectul contractului
4.1. Furnizorul se obligă să furnizeze Beneficiarului programul ”WeSell CRM”, care include un utilizator în sistem, configurarea contului beneficiarului, mentenanță și suport tehnic, prezentare mod de utilizare pentru persoana responsabilă din echipa Beneficiarului, desemnat de beneficiar.
4.2. Odată cu furnizarea software ”WeSell.md” CRM, Furnizorul se obligă să pună la dispoziția Beneficiarului personal specializat care sa asigure configurarea softului furnizat și care să prezinte în limba română, modul de utilizare pentru persoana responsabilă delegată de către Beneficiar.
4.3. Furnizorul declară că softwareul ”WeSell CRM” îndeplinesc caracteristicile tehnice din oferta evaluată de către Beneficiar.
4.4. Beneficiarul se obligă să plătească preţul convenit în prezentul contract pentru abonamentul softwareului livrat, în termenele și în condițiile stipulate de către părți.
Articol 5. Preţul contractului
5.1 Preţul convenit pentru îndeplinirea contractului, plătibil Furnizorului de către Beneficiar, conform ofertei financiare, descrise pe website în secțiunea ”Prețuri” abonamentul poate fi modificat pe parcursul utilizării platformei, se va lua în calcul și recalculele.
5.1.1 Beneficiarul poate selecta opțiunile adăugătoare doar din planul tarifar selectat/achitat, pentru a beneficia de un serviciu adițional care face parte dintr-o altă ofertă, este nevoie de a fi selectat/procurat alt pachet tarifar (Business, Premium sau VIP).
Articol 6. Durata contractului
6.1 Contractul nu are un termen minim de valabilitate și poate fi achiziționat lunar sau anual, începând din ziua și ora când s-a efectuat înregistrarea contului sau achitarea planului tarifar.
Articol 7. Documentele contractului
7.1. Furnizorul va livra produsele în condiţiile stabilite prin prezentul contract, care include Oferta tehnică ca anexă la acest contract.
7.2. Orice contradicţie ivită între documentele contractului se va rezolva prin aplicarea ordinei de prioritate stabilită la pct.7.1.
Articol 8. Obligaţiile Furnizorului
8.1. Furnizorul se obligă să furnizeze produsele la standardele şi performanţele prezentate în cadrul prezentării ”WeSell CRM” și oferta tehnică.
8.2. Furnizorul se obligă să furnizeze și să configureze contul beneficiarului produsul menționat în prezentul contract cu profesionalism şi promptitudinea cuvenite angajamentului asumat şi în conformitate cu oferta sa tehnică.
8.3. Furnizorul este pe deplin responsabil pentru furnizarea ”WeSell CRM” în conformitate cu oferta tehnică.
8.4. Furnizorul se obligă să înlăture erorile care se pot produce în produs sau să completeze lipsurile constatate în termen de maxim 7 zile, în baza unei notificari prealabile emisă de către Beneficiar Furnizorului.
8.5. Furnizorul se obligă să asigure mentenanță și suport tehnic pentru întreaga durată a acestui contract, să prezinte persoanei delegate de către Beneficiar, modul de utilizare al softului, în limba română.
8.6. Furnizorul se obligă sa prezinte certificatul de licenţă (sau orice alt document) care să ateste dreptul furnizorului de comercializare și utilizare a softului furnizat.
8.7. Furnizorul se obligă să ofere Beneficiarului documentaţia tehnică şi instrucţiunile de instalare şi utilizare, certificatul de garanţie şi autorizaţiile aferente, în limba română.
8.8. Furnizorul gestionează toate aspectele administrative şi organizaționale privind livrarea softului aşa cum este prevăzut în oferta tehnică anexă la prezentul contract.
8.9. Furnizorul se va abţine de la orice declaraţie publică privind derularea prezentului contract fără aprobarea prealabilă a Beneficiarului şi de la a se angaja în orice altă activitate care intră în conflict cu obligaţiile sale faţă de Beneficiar conform prezentului contract.
8.10. Furnizorul va respecta şi se va supune tuturor legilor şi reglementărilor în vigoare în Republica Moldova şi se va asigura că şi personalul său, salariat sau contractat de acesta, conducerea și subordonaţii acestuia, vor respecta şi se vor supune de asemenea aceloraşi legi şi reglementări. Furnizorul va despăgubi Beneficiarul în cazul oricăror pretenţii şi acţiuni în justiţie rezultate din orice încălcări ale prevederilor în vigoare de către Furnizor, personalul său, salariat sau contractat de acesta, inclusiv conducerea sa şi subordonaţii acestuia.
Articol 9. Codul de conduită
9.1.1. Furnizorul va acţiona întotdeauna loial şi imparţial față de Beneficiar conform regulilor şi/sau codului de conduită al profesiei sale, precum şi cu respectarea confidenţialităţii privind clauzele prezentului contract.
9.1.2. Plata către Furnizor aferenta contractului va constitui singurul venit ori beneficiu ce poate deriva din prezentul contract, şi Furnizorul respectiv, personalul său salariat ori contractat, inclusiv conducerea sa, nu vor accepta nici un comision, discount, alocaţie, plată indirectă sau orice altă formă de retribuţie în legătură cu sau pentru executarea obligaţiilor din prezentul contract.
9.1.3. Furnizorul şi personalul său salariat ori contractat de acesta vor respecta confidenţialitatea, pe perioada executării prezentului contract, inclusiv pe perioada oricărei prelungiri a acestuia.
9.2. Conflictul de interese
9.2.1. Furnizorul va lua toate măsurile necesare pentru a preveni sau stopa orice situaţie care ar putea compromite executarea obiectivă şi imparţială a prezentului contract. Conflictele de interese pot apărea în mod special ca rezultat al intereselor economice, afinităţilor politice ori de naţionalitate, legăturilor de rudenie ori afinitate, sau al oricăror alte legături ori interese comune. Orice conflict de interese apărut în timpul executării prezentului contract trebuie notificat în scris Beneficiarului, în termen de 5 zile de la apariţia acestuia.
9.3. Despăgubiri
9.3.1. Furnizorul va despăgubi, proteja şi apăra pe cheltuiala sa Beneficiarul, pe agenţii şi salariaţii acestuia, pentru şi împotriva tuturor acţiunilor în justiție, revendicărilor, pierderilor şi pagubelor rezultate din orice acţiune ori omisiune a Furnizorului, personalului salariat ori contractat de acesta, inclusiv conducerea, în executarea prezentului contract, inclusiv împotriva oricărei încălcări a prevederilor legale sau a drepturilor terţilor, privind brevetele, mărcile comerciale ori alte forme de proprietate intelectuală precum dreptul de autor.
9.3.2. Furnizorul se obligă să plătească daune-interese, cheltuieli, taxe şi cheltuieli de orice natură, în situaţia neexecutării sau executării necorespunzătoare a obligaţiilor din prezentul contract.
Articol 10. Obligaţiile Beneficiarului
10.1. Stabileşte de comun acord cu furnizorul data livrării softwareului.
10.2. Va efectua, prin delegații săi, în mod obligatoriu la data livrării, recepția cantitativă si calitativa pentru vicii aparente a produselor, iar pentru viciile aparente care nu fost constatate la momentul recepției, Beneficiarul va notifica Furnizorul în maxim 5 zile de la livrarea produselor.
10.3. Plătește preţul către furnizor în condiţiile prevăzute în prezentul contract.
10.4. Pune la dispoziţia furnizorului orice facilităţi şi/sau informaţii pe care acesta le-a menţionat în caietul de sarcini şi pe care le consideră necesare îndeplinirii prezentului contract.
Articol 11. Sancţiuni pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor
11.1. În cazul în care din vina sa exclusivă Furnizorul nu reuşeşte să-şi execute obligaţiile asumate prin contract, atunci Benificiarul are dreptul de a deduce din preţul contractului ca penalităţi, o sumă echivalentă cu 0,5 % din preţul contractului pentru fiecare zi de întârziere până la îndeplinirea efectivă a obligaţiilor.
11.2. În cazul în care Beneficiarul încalcă termenul de plată conform pct. 14.2 va achita penalitate în sumă de 0,5% din prețul lunar a contractului pentru fiecare zi de întârziere.
11.3. Penalitățile datorate curg de drept din data scadenţei obligaţiilor asumate conform prezentului contract.
11.4. Pentru prejudiciul provocat de Furnizor prin neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor asumate, Beneficiarul poate percepe daune – interese în condiţiile dreptului comun.
11.5. În afara cazului în care Beneficiarul este de acord cu o modificare a termenului de livrare, orice întârziere în îndeplinirea contractului dă dreptul Beneficiarului de a solicita penalităţi Furnizorului în condiţiile prevăzute la pct. 11.1.
Articol 12. Executarea contractului
12.1. Perioada de executare
12.1.1. Livrarea și instalarea softului, obiect al contractului se realizează potrivit dispozițiilor cuprinse în oferta tehnică, anexa a prezentului contract.
12.2. Beneficiarul nu va permite organelor Republicii Moldova să dețină datele contabile şi a oricăror alte documente relevante pentru derularea prezentului contract.
12.3. Furnizorul va permite Beneficiarului sau oricărei persoane autorizate de către Beneficiar, organelor de stat a Republicii Moldovei sau a auditorilor, să inspecteze sau să auditeze întregistrările şi conturile privind serviciile livrate şi să facă copii ale documentelor, atât în timpul, cât şi după livrarea produselor respective.
12.4. Modificări de natură tehnică în cursul executării contractului
12.4.1. Pe parcursul derulării contractului, Beneficiarul poate solicita Furnizorului modificări de natură tehnică ale bunurilor prevăzute în prezentul contract sau accepta modificările propuse de Furnizor.
12.4.2. Aceste modificări nu pot schimba obiectul prezentului contract sau modifica substanţial caracteristicile tehnice ale ofertei prezentate de furnizor pe pagina ”Prețuri” din website-ul www.wesell.md
12.4.3. Furnizorul poate aduce modificări la specificaţiile tehnice a ofertei comerciale procurate de către Beneficiar, cu notificarea acestuia.
13.Livrarea și Recepţia
13.1. Livrarea și configurarea contului Beneficiarului se face la distanță, la data stabilită de comun acord de către părțile semnatare, respectiv într-un termen de maxim 15 zile de la data semnării contractului.
13.2. Odată cu achitarea abonamentului de către Beneficiar se va transmite Beneficiarului factura pe adresa electronică indicată în contul acestuia, după care se va face recepția. Beneficiarul are la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a refuza recepția serviciului, în cazul în care Furnizorul nu a fost notificat, automat se vor extrage banii din contul Beneficiarului atașat la contul său Wesell CRM.
Articol 14. Modalitǎţi de platǎ
14.1. Plata facturii poate fi recepționată prin intermediul MAIB payments, fiind adăugat un card de credit sau debit de pe care se vor extrage banii la ziua și ora facturării conform art. 6.1.
14.2. Plata pentru abonament se va achita lunar în maxim 5 zile după emiterea facturii fiscale de către Furnizor.
Articol 15 - Rezilierea contractului
15.1. Rezilierea motivată de evenimente imprevizibile (externe)
15.1.1. Incapacitatea fizică a Furnizorului
15.1.1.1. Beneficiarul are dreptul de a rezilia contractul în caz de incapacitate fizică clară şi durabilă a Furnizorului, situaţie care poate compromite buna executare a livrărilor ce fac obiectul prezentului contract de furnizare de produse.
15.1.1.2. Rezilierea nu creează Beneficiarului dreptul la o compensaţie sau returnarea resurselor financiare.
15.2. Deschiderea procedurii insolvenței împotriva Furnizorului
15.2.1. În cazul în care Furnizorul face obiectul unei proceduri de insolvență, Beneficiarul poate rezilia contractul, dacă administratorul judiciar, transmite că nu preia obligaţiile Furnizorului.
15.2.2. În cazul deschiderii procedurii insolvenţei (lichidare judiciară) împotriva Furnizorului, Beneficiarul îşi rezervă dreptul de a notifica administratorul judiciar/lichidatorul cu privire la intenţia de denunţare a prezentului contract. La data expirării unui termen de 15 de zile de la recepţionarea solicitării Beneficiarului de denunţare a contractului şi dacă administratorul judiciar/lichidatorul nu răspunde, contractul se consideră denunţat fără nicio altă formalitate şi fără nicio altă procedură judiciară sau extrajudiciară. În acest caz, Furnizorul are dreptul de a pretinde plata pentru toată perioada facturată, în cazul achitării abonamentului anual.
15.3. Rezilierea din motive ce ţin de executarea contractului
15.3.1. Încetarea executării prestaţiilor
15.3.1.1. În cazul în care încetarea executării contractului s-a produs ca urmare a evenimentelor descrise la art. 13, Beneficiarul va notifica Furnizorului, rezilierea contractului.
15.4. Rezilierea contractului din vina Furnizorului
15.4.1. Beneficiarul poate rezilia prezentul contract cu efecte depline (de jure) după acordarea unei notificări de 15 zile Furnizorului, fără nici o altă formalitate, fără nici o notificare şi fără intervenţia vreunei autorităţi sau instanţe de judecată, în oricare dintre situaţiile următoare, dar nelimitându-se la acestea:
15.4.2. Furnizorul nu livrează produsele prevăzute în termenele și în condițiile prevăzute în prezentul contract precum și in oferta tehnică.
15.4.3. Furnizorul nu va mai putea livra și instala programele, nu le va putea înlocui sau nu va putea remedia defecțiunile de utilizare semnalate de către Beneficiar.
15.4.4. Furnizorul declară, independent de cazurile de forță majoră, că nu-şi poate îndeplini obligaţiile contractuale;
15.4.5. După semnarea prezentului contract, Furnizorul a fost condamnat pentru o infracţiune în legătură cu activitățile prestate, printr-o hotărâre judecătorească definitivă;
15.4.6. După semnarea prezentului contract, se constată că documentele Furnizorului depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului, se dovedesc a nu fi conforme cu realitatea;
15.4.7. Împotriva Furnizorului a fost pronunţată o hotărâre judecătorească cu privire la fraudă, corupţie, implicarea într-o organizaţie criminală sau orice altă activitate ilegală în dauna intereselor financiare ale Republicii Moldova;
15.4.8. Valorificarea de către Beneficiar a rezultatelor prezentului contract de furnizare de produse este grav compromisă ca urmare a întârzierii livrarilor din vina Furnizorului;
15.4.9. Rezilierea contractului nu constituie un obstacol în exercitarea dreptului Beneficiarului de a acţiona Furnizorul, civil sau penal.
15.5. Rezilierea contractului din vina Beneficiarului
15.5.1. Beneficiarul poate solicita de la Furnizor înghețarea abonamentului său pentru o perioadă de maxim 6 luni, fără a fi taxat.
15.5.1.1. După expirarea acelor 6 luni de înghețare a contractului Beneficiarul poate solicita o altă înghețare a contractului numai după utilizarea și achitarea a 12 luni contractuale din abonamentul său.
15.5.2. Beneficiarul solicită rezilierea contractului înainte de termen, în acest caz va achita o penalitate de 6 luni contractuale, după care contractul se declară reziliat.
Articol 16. Garanția produselor
16.1. Furnizorul acordă Beneficiarului, pentru mărfurile/produsele livrate, garanțiile prevăzute de lege și cu condiția obligatorie a respectării indicațiilor producătorului.
16.2. Garanția acordată de Furnizor este precizată în documentele însoțitoare ale produselor (factura fiscală, certificat de garanție, fișe tehnice), emise cu ocazia livrării către Beneficiar.
16.3. Prin garanție acordată se înțelege repararea gratuită sau înlocuirea pe cheltuiala Furnizorului într-un termen de maxim 15 zile a funcționalităților care, în urma unei utilizări corecte, prezintă defecțiuni în exploatare datorate unor vicii ascunse. Fără a se admite vreo excepție, responsabilitatea Furnizorului aferentă oricărei reclamații confirmate se limitează doar la costul produselor dovedite a fi neconforme.
16.4. În cazul în care Furnizorul falimentează sau din oricare alt motiv se întrerupe furnizarea serviciului, Furnizorul garantează Beneficiarului transferul Wesell CRM cu toate datele din contul Beneficiarului vor fi plasate pe serverul Beneficiarului.
Articol 17. Cesiunea contractului
În prezentul contract cesiunea drepturilor și a obligațiilor este interzisă.
Articol 18. Forţa majoră
18.1. Forţa majoră se constată de o autoritate competentă.
18.2. Forţa majoră exonerează părţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe toată perioada în care aceasta acţionează.
18.3. Îndeplinirea contractului va fi suspendată în perioada de acţiune a forţei majore, dar fară a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.
18.4. Partea contractantă care invocă forţa majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi, imediat şi în mod complet, producerea acesteia şi să ia orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitării consecinţelor.
18.5. Dacă forţa majoră acţionează sau se estimează că va acţiona o perioada mai mare de 3 luni, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna din părţi să poată pretinde celeilalte daune-interese.
18.6. Nu va reprezenta o încălcare a obligaţiilor din contractul de servicii de către oricare din părţi situaţia în care executarea obligaţiilor este împiedicată de împrejurări de forţă majoră care apar după data semnării acestuia de către părţi.
18.7. Furnizorul nu va răspunde pentru penalităţi contractuale sau reziliere pentru neexecutare dacă, şi în măsura în care, întârzierea în executare sau altă neîndeplinire a obligaţiilor din prezentul Contract este rezultatul unui eveniment de forţă majoră. În mod similar, Beneficiarul nu va datora penalităţi pentru plăţile cu întârziere, pentru neexecutare sau pentru rezilierea de către Furnizor pentru neexecutare, dacă, şi în măsura în care, întârzierea Beneficiarului sau altă neîndeplinire a obligaţiilor sale este rezultatul forţei majore.
18.8. Dacă oricare parte consideră că au intervenit împrejurări de forţă majoră care pot afecta îndeplinirea obligaţiilor sale, va notifica imediat celeilalte părţi cu privire la natura, durata estimată şi efectul probabil al împrejurării de forţă majoră. În lipsa unor instrucţiuni scrise contrare ale Achizitorului, Furnizorul va continua îndeplinirea obligaţiilor sale în baza prezentului contract în măsura în care acest lucru este posibil în mod rezonabil şi va căuta toate mijloacele rezonabile alternative, pentru îndeplinirea obligaţiilor sale care nu sunt afectate de evenimentul de forţă majoră. Furnizorul nu va utiliza asemenea mijloace alternative decât în urma instrucţiunilor în acest sens ale Beneficiarului.
Articol 19. Comunicări
19.1. În accepţiunea părţilor contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă la adresa/sediul prevăzut în partea introductivă a prezentului contract, prin poștă sau e-mail.
19.2. În cazul în care notificarea se face pe cale poştală, ea va fi transmisă, prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire şi se consideră primită de destinatar la data menţionată de oficiul poştal primitor pe această confirmare.
19.3. Dacă notificarea se trimite prin telex, chatul live, fax sau e-mail ea se consideră primită în prima zi lucrătoare după cea în care a fost expediată.
19.4. Notificările verbale nu se iau în considerare de nici una dintre părţi, dacă nu sunt comunicate, prin intermediul uneia din modalităţile prevăzute la punctele precedente.
Articol 20. Alte clauze
20.1. Orice modificare a clauzelor prezentului contract se realizează în baza unui act adițional.
20.2. Nu sunt acceptate modificări substanţiale ale caracteristicilor tehnice ale ofertei prezentată de Furnizor în procedura de atribuire a prezentului contract de livrare de bunuri.
20.3. Titlurile şi subtitlurile prezentului contract nu vor afecta în nici un fel interpretarea prezentului contract.
Articol 21. Soluţionarea litigiilor
21.1. Beneficiarul şi Furnizorul vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînţelegere sau dispută care se poate ivi între ei în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea prezentului contract.
21.2. Dacă, după 5 zile de la începerea acestor tratative, achizitorul şi furnizorul nu reuşesc sa rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală survenită, fiecare parte poate solicita ca disputa să fie soluţionată de către instanţele judecătoreşti competente din Republica Moldova.
Articol 22. Limba care se guvernează contractul
22.1. Limba care guvernează contractul este limba română.
Articol 23. Legea aplicabilă contractului
23.1. Contractul va fi interpretat conform legilor din Republica Moldova.