Întrebări și răspunsuri
Accesează această secțiune pentru a găsi răspunsuri detaliate la întrebările frecvente legate de funcționalitățile CRM-ului Wesell.
Accesează această secțiune pentru a găsi răspunsuri detaliate la întrebările frecvente legate de funcționalitățile CRM-ului Wesell.
Comenzile primite sunt adăugate automat în CRM odată ce sunt integrate cu magazinul online. Poți gestiona comenzile din tablou de bordul CRM-ului, inclusiv modificarea stării, atribuirea lor și actualizarea detaliilor.
CRM-ul actualizează automat stocurile în baza comenzilor plasate, asigurând că informațiile despre disponibilitatea produselor sunt întotdeauna corecte și actualizate.
Poți urmări statusul comenzilor prin intermediul unui tablou de bord care oferă o vizualizare clară a fiecărei comenzi, inclusiv starea acesteia, istoricul modificărilor și progresul livrării.
CRM-ul permite gestionarea comenzilor cu statusuri speciale prin opțiuni de filtrare și categorisire. Poți eticheta comenzile ca fiind în așteptare, returnate sau anulate și aplica acțiuni specifice pentru fiecare categorie.
Da, CRM-ul nostru poate fi integrat cu alte aplicații de afaceri, precum sisteme de contabilitate și platforme de e-commerce, pentru a asigura o gestionare fluidă și coordonată a comenzilor și a altor aspecte ale afacerii tale.